THE RS GROUP
Laman Utama
Tentang Kami
Permukaan Sukan
SistemKepakaran Kami
Produk
Rujukan
Berita TerkiniHubungi Kami

kesedaran Pengguna

Soalan penting perlu ditanya sebelum anda mengupah kontraktor untuk membina kemudahan anda.

Ini adalah senarai soalan yang perlu ditanya kepada mana-mana kontraktor atau syarikat menyediakan perkhidmatan yang berpotensi. Jawapan untuk soalan-soalan ini akan melindungi pelaburan dan sumber daya anda.

1. Adakah anda mempunyai pengalaman dalam membina kemudahan sukan? Sekiranya ya, sila berikan bukti kelayakan anda. Sekiranya tidak, pergi ke soalan no. 2.
2. Adakah anda mempunyai pengalaman dan kelayakan dalam pembinaan kemudahan sukan dalam pasukan anda? Sekiranya ya, berikan bukti dan pengalaman mereka.
3.Apakah polisi jaminan anda?
• Adakah ada jaminan?
• Berapa lama ia berkesan?
• Bagaimanakah ia berfungsi?
• Apa yang tidak termasuk?
• Apa yang membatalkannya?
4. Adakah anda mengupah subkontraktor atau pekerja anda sendiri untuk memasang kemudahan tersebut? 
5. Adakah anda menggunakan subkontraktor atau pekerja anda sendiri untuk perkhidmatan penyelenggaraan dan pembaikan anda? 
6. Apakah protokol pengambilan dan latihan untuk penyedia perkhidmatan, termasuk pemeriksaan latar belakang, tahap pengalaman, dan prosedur keselamatan semasa pembinaan di lokasi?
7. Adakah syarikat anda menyediakan perkhidmatan penyelenggaraan lapangan, pembaikan responsif, dan pembersihan?
8. Adakah syarikat anda memiliki peralatan pembinaan dan penyelenggaraan pakar?
9. Berapakah garis masa dari awal hingga penyelesaian projek? 
10. Bolehkah anda memberikan rujukan dan kajian kes?
11. Apakah cadangan protokol penyelenggaraan dan pengurusan syarikat anda untuk kemudahan yang ingin anda pasangkan?
• Adakah anda menyediakan buku panduan, latihan pasukan, atau sumber lain selepas pemasangan?
• Adakah anda menawarkan perkhidmatan latihan pasukan yang berterusan?
12. Sekiranya kemudahan kami mesti diperbaiki setelah pemasangan, adakah kos pembaikan termasuk dalam kos projek, atau apakah itu biaya tambahan?
13. Sejauh mana respons perkhidmatan pembaikan anda? 
• Berapa lama masa yang anda perlukan untuk memperbaiki kemudahan kami setelah permintaan dibuat?
• Sejauh mana pakar pembaikan yang akan menjawab permintaan perkhidmatan?
HALAMAN LAIN
Can’t find what you need? contact us online or give us a call at 03 80703131 or 012 3013 409 and we will get the answers you need.
Visit our FacebookVisit our InstagramVisit our YouTube channel
TEL : 03 – 8070 3131 / 9141
FAX : 03 – 8070 9127
EMAIL : sales@thersgroup.com.my

Hak Cipta ©2022.Semua Hak Cipta Terpelihara.RS Greenmaster (M) Sdn. Bhd.199201007525(239029-M)

Designed and Developed by My Class Marketing
THE RS GROUP
INOVASI DALAM PRESTASI
chevron-down
ms_MYMalay
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram